2021-06-152021-06-151988Ener, N. (1988). ''Hizmet sektöründe pazarlama anlayışı''. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 9(1-2), 163-169.http://hdl.handle.net/11452/20523Bu makalede, günümüzde hizmet işletmelerinin artan önemi ve bu çerçevede pazarlama anlayışında değişimler ele alınmaktadır. Mamul pazarlamacılığından ayrılan yönleri vurgularken; pazarlama faaliyetlerinin verimliliğini arttırmak için nasıl bir strateji izleneceği ortaya konulmaktadır.In this article, emphasis is given upon Service Sector and the changing concepts in Marketing philosophy. In order to-increase the productivity of this sector, the New dimensions of the Marketing Strategy is analysed.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessHizmet sektörüPazarlama anlayışıService sectorMarketing conceptHizmet sektöründe pazarlama anlayışıService sector and the marketing conceptArticle16316991-2