2021-03-022021-03-021991Battal, N. (1991). "Uludag Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Egitimi Bölümü ögrencilerinin bilişsel hazır bulunuşluk düzeyleri". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 145-154.2667-6788http://hdl.handle.net/11452/16928Bu araştırma ile, Uludağ Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü; fizik, kimya, biyoloji ve matematik öğretmenliği Anabilim dallarındaki öğrencilerin bilişsel açıdan hazırbulunuşluk düzeylerinin saptanması amaçlanmıştır. Ayrıca, lise programlamıda yer alan; fizik, kimya, biyoloji ve matematik derslerinin ünitelere göre, ilgili bronşlardaki öğrencilerin başarı yüzdeleri tesbit edilmiştir.The purpose of this study was to determine the cognitive readiness of the students studying in the field of physics, chemistry Biology and Mathematics Teaching at the Department of Science Education of Uludağ University Necatibey Education Faculty. In addition, according to the same branches of high school curricula the scholastic achivement of the students were also determined.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessBilişsel hazırbulunuşlukCognitive readinessUludag Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Egitimi Bölümü ögrencilerinin bilişsel hazır bulunuşluk düzeyleriCognitive readiness of the students at the department of science education of Uludag University Necatibey Educatio FacultyArticle14515462