2021-06-162021-06-161984Tokol, T. (1984). "Küçük işletmelerin pazarlama sorunları". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5(1), 129-132.http://hdl.handle.net/11452/20609Türkiye ekonomisinde gerek sayı, istihdam olanakları ve gerekse milli gelire katkıları bakımından küçük işletmelerin önemli bir yeri vardır. 1980 Devlet İstatistik Enstitüsü Genel Sanayi ve İşyeri sayımına göre, tüm işletmelerin% 93'ü küçük işletmelerdir. Bu rakam küçük işletmelerin tüm işletmeler topluluğunun temel öğesi olduğunu ve bugünkü varlığını gelecekte de sürdüreceğini açıkça göstermektedir. Bu çalışmada amacımız, küçük işletmelerin genelde karşılaştıkları pazarlama sorunlarını tanımlamak ve bunlara çözümler getirmektir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessKüçük işletmelerPazarlama sorunlarıTürkiye ekonomisiMilli gelirKüçük işletmelerin pazarlama sorunlarıArticle12913251