Kalaycı, Cemalettin2021-03-142021-03-142004Kalaycı, C. (2004). "Elektronik ticaret ve muhtemel ekonomik etkileri". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 23(1), 1-18.1301-3386https://www.uludag.edu.tr/dosyalar/iibfdergi/genel-dokuman/2004_1/asl01.pdfhttp://hdl.handle.net/11452/17627Özellikle internet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte bir yandan e-ticaret sürecine katılımcılar artarken, diğer yandan da e-ticaret hacminin toplam ticaret hacmi içindeki payı hızlı bir şekilde büyümektedir. E-ticaret hızlı bir şekilde yaygınlaşırken ekonomik yaşamda önemli etkiler meydana getirmektedir. Elektronik ticaret işlem maliyetlerini, araştırma maliyetlerini azaltarak, rekabeti artırarak ve iş sürecini hızlandırarak verimliliği artırmaktadır.With the widespread use of internet, not only the participation in ecommerce but also e-commerce volume as a part of total commerce volume has been steadily and rapidly increasing. E-commerce has been getting a widespread use; it has had great influences in economic life. Electronic Commerce improves efficiency by reducing transaction and research costs, increasing competitiveness and accelerating business process.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessElektronik ticaretElektronik ticaretin ekonomik etkileriElectronic commerceEconomic effects of electronic commerceElektronik ticaret ve muhtemel ekonomik etkileriPossible economic effects of electronic commerceArticle118231