Akçay, Okan2021-04-132021-04-131973Akçay, O. (1973). ''Pazarlama yönetiminde karar alma''. Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 2(2), 804-818.http://hdl.handle.net/11452/19493Pazarlama yönetimi iki türlü faaliyeti amaç edinir. Birincisi, pazarda mevcut malların tüketilmesi için taleplerin şekillendirmek ve işlemek; İkincisi üretimi, muhtemel tüketicilerin ihtiyaç ve arzularına en uygun bir şekle sokmak ve ayarlamaktır (1). Bu iki faaliyeti yerine getirmek için ·pazarlama yöneticileri malların ve hizmetlerin üretilmesinden başlıyarak, tüketiciye gelinceye kadar bazı kararlar almak vazifesini yüklenir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessPazarlama yönetimiKarar almaMevcut mallarİşlemekMuhtemel tüketiciÜretimPazarlama yönetiminde karar almaArticle80481822