2020-11-172020-11-171998Kılavuz, M. A. (1998). "Çocuğun dini eğitimi ve öğretiminde bilgisayarın yeri ve önemi". Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 7(7), 373-378.1301-3394https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/144070http://hdl.handle.net/11452/13951Günümüzde yeni bir iletişim çağının ortaya çıktığını söyleyebiliriz. Kişisel bilgisayarlar bu iletişim çağının en önemli araçlarından birisidir. Dini duygu ve düşünce beynin yaratıcılık, sezgi ve bilinç kabiliyetlerinin merkezi olan sağ yarısı tarafından yönetilmektedir. Konuşma, kavrama ve bilme yetisi ise beynin sol tarafının, mantıklı ve metodolojik düşünmenin merkezi olan tarafın etkisi altındadır. Sesli ve görüntülü bilgisayar Din Eğitimi alanında kullanıldığında çocuğun hem zihinsel hem duygusal bakımdan dengeli bir şekilde yetişmesinde yardımcı olacaktır.Religion appeals to the right side of the brain, the seat of creation, and intuition. Verbal language and cognition and print appeal to the left side brain, the seat of ratiocination, and logic. Personal Computers have many occasions for Religious Education.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİletişim çağıDin eğitimiBilgisayarReligious educationComputerÇocuğun dini eğitimi ve öğretiminde bilgisayarın yeri ve önemiThe importance of personal computer in religious education of the childArticle37337877