Tufan, Enver2020-05-232020-05-232004Tufan, E. (2004). "Müzik bilimleri ve müzikoloji bölümleri İle Müzik Öğretmenliği Programı Anabilim Dalındaki piyano eğitiminin kapsamı ve uygulamadaki görünümü". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 17(1), 93-99.2667-6788http://static.dergipark.org.tr/article-download/imported/5000152286/5000138094.pdfhttp://hdl.handle.net/11452/10815Ülkemizde değişik alanlarda ve değişik amaçlarla yüksek öğrenim düzeyinde farklı müzik eğitimi programları yürütülmektedir. Müzik Bilimleri, Müzikoloji ve Müzik Öğretmenliği programları da bu kapsam içerisinde yer almaktadır. Bu çalışmada, söz konusu alanların genel program analizleri yapılmış, bu programlar içerisinde piyano eğitiminin yeri ile bu eğitimin mezuniyet sonrasındaki uygulamalara nasıl yansıdığı ve/veya yansıyacağına yönelik durumun saptanmasına çalışılarak, ortaya çıkan problemleri çözmeye yönelik önerilerde bulunulmuştur.There are different music education programmes at Turkish universities and these programmes are related to various fields and have a variety of purposes. Musical sciences, musicology and music education programmes are also in these programmes.The present study has made general programme analyses of the fields in question, and investigated what the place of piano education in these programmes is and how this education has been and/or will be reflected in the applications after graduation. Also, suggestions to eradicate the problems have been made.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessMüzik bilimiMüzikolojiMüzik öğretmenliğiPiyano eğitimiMusic scienceMusicolojiMusic educationPiano educationMüzik bilimleri ve müzikoloji bölümleri İle Müzik Öğretmenliği Programı Anabilim Dalındaki piyano eğitiminin kapsamı ve uygulamadaki görünümüScope and appearance of piano education in the Department of Music Teaching Program with music sciences and musicology departmentsArticle9399171