Maitour, Marie Le2021-04-142021-04-141974Maitour, M. L. (1974). "İşletmelerde moral yükseltme yöntemleri" çev. Zeyyat Sabuncuoğlu. Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 3(2-3),457-473.http://hdl.handle.net/11452/19745Bir grubun morali, o grubun her üyesi tarafından izlenen amaçların birliği ile çok yakından bağıntılıdır. Fakat hiç kuşku yok ki bir işletmede her işgörenin izlediği amaçla, bizzat letmenin çizdiği amaçlar arasında tam bir yarlık yoktur Üzerinde ayrı ayrı durulması gereksiz olan bir çok faktör bu alanda etkili rol oynar. Özellikle uygulama alanında bireylerin çıkarlan ve amaçları ile işletme amaçlarının çatıştığı daha belirgin biçimde görüldüğünden, bunların bir birine uyarlığına yönelmek gerekir. Şu hususu belirtmekte görüyoruz ki işletmelerde amaçlann, çıkarların, davranış ve düşün celerin birliğini tam anlamıyla gerçekleştirme olanağı her zaman yoktur.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmelerPersonel motivasyonuİşletmelerde moral yükseltme yöntemleriArticle45747332-3