İpşiroğlu, Nazan2021-03-052021-03-051988İpşiroğlu, N. (1988). "Kandınsky ve Klee'nin sanatında çok seslilik kavramı". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3(1), 27-34.2667-6788http://hdl.handle.net/11452/17084Çağımızda sanatlar arasındaki sınır giderek belirsizleşiyor, dahası ortadan kalkıyor. 20. yüzyılın başında görsel sanatlarla müzih arasında ilginç gelişmelere yol açan bir iletişim ve etkileşim başlamıştı. Müzik, değişik açılardan çağdaş sarıatın kendini yenilemesine kaynak oluşturuyordu. Bu yazıda, bu yolda uğraş verenler­den Wassily Kandinsky ve Paul Klee 'nin çokseslilik kavramın alımlamaları ve bu kavramın onların sanatındaki yeri üzerinde duruluyor.Es ist ein wesentliches Merkmal unseres Juhrhunderls, das sich die Grenzen zwischen den einzelnen Kunstbereichett der bildenden Kunst, Musik und Literatur verwischen. Gegenseilige Einflüsse führen zu bahnbrechenden Emeuerungen der Künste. In diesem Zusammenharıg wird hier der Polyphonie Begrif in der Malerei uon Wassily Kandinsky und Paul Klee untersucht.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessKandınsky sanatıKlee sanatıResim sanatıGeleneksel müzikKandınsky ve Klee'nin sanatında çok seslilik kavramıArticle273431