Tufan, Selmin2021-03-142021-03-142000Tufan, S. (2000). "Piyano eğitiminde bellek-ezber ilişkisi". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(1), 185-190.2667-6788http://hdl.handle.net/11452/17612Eğitim sürecinde etkili öğrenme ve öğretmede, öğrenmenin hızı ve miktarı kadar öğrenilen/erin kalıcılığı da önemlidir. Öğrenilenlerin kalıcılığı ise büyük ölçüde bellekle ilgilidir. Bu çalışmada belleğin öğrenmedeki önemi, bellek türleri, bellek-ezber ilişkisi ve piyano eğitiminde ezber konuları irdelenmiştir.In the efficiency of teaching and learning during the process of education, the recall of what has been learned is as much important as the spead and quantity of learning. Recall of what has been equaried is greately related to memory. In this study the importance of memory, types of memory, memory-memorization relationship and the topics of memorization in piano education has been scrutinized.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessBellekPiyanoEğitimEzberMemoryPianoEducationMemorizationPiyano eğitiminde bellek-ezber ilişkisiMemory-memorization relationship in piano educationArticle185190131