2020-03-252020-03-252001-04-01Şimşekli, Y. (2001). "Bursa’da uygulamalı çevre eğitimi projesine seçilen okullarda yapılan etkinliklerin okul yöneticisi ve görevli öğretmenlerin katkısı yönünden değerlendirilmesi". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(1), 73-84.2667-6788https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/153171http://hdl.handle.net/11452/10258Bu çalışmada 2000-2001 öğretim yılında Bursa’da “Uygulamalı Çevre Eğitimi” projesi kapsamında yapılan etkinlikler okul yöneticisi ve görevli öğretmenlerin katkısı yönünden incelenmiştir. Projeye seçilen 14 okulun yöneticilerinin hazırladıkları etkinlik raporları ve denetimler sırasında hazırlanan tutanaklar incelenerek yapılan etkinliklerin çocuklarda çevre bilincinin oluşmasındaki payı araştırılmıştır. Öğretmenlerin çevre konusunda yeterli bilince sahip olmamasının çevre eğitimini zorlaştıran etkenlerden biri olduğu gözlenmiştir.In this study the activities done within the “Applied Environmental Training” project in 2000-2001 academic year in Bursa have been aimed to research on the terms of the contribution of the school administrator and the teachers. By inspecting of the activity reports prepared by the school administrators of the 14 sample school chosen for the project and the prepared reports during the inspection, impact of these activities on the desired formation of child-behaviors on adapting to the environment has been sought. Because of the teacher’s ignorance about environment, it observed that which it gets it is one of the most important effect environmental educations hard.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessUygulamalı çevre eğitimiAnaokullarıİlköğretim okullarıApplied environmental trainingNursary schoolPrimary schoolBursa’da uygulamalı çevre eğitimi projesine seçilen okullarda yapılan etkinliklerin okul yöneticisi ve görevli öğretmenlerin katkısı yönünden değerlendirilmesiThe evolution of the activities done in the schools which have been chosen for the project of applied environmental training in Bursa on the terms of the contribution of the school administrator and the charged teachersArticle7384141