Johnson, Robert H.2021-04-072021-04-071982Johnson, R.H. (1982). "Perakendeci politikaları: Seçim ve uygulamaları". çev. Ali Ceylan. Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi İşletme Fakültesi Dergisi, 1(1), 93-97.http://hdl.handle.net/11452/19093Perakendeci bir işletmeyi kurmak ve çalıştırmak karmaşık bir işlemdir. Çünkü çok ve türlü işlemlerin koordinasyonu özel bilgi ve beceri ister. Yeni bir perakendeci işyerini satışa hazır duruma getirmeden önce, iyi bir konumluk yerini, ne tür bir perakende iş yapacağını, araç ve mobilyaların tür ve miktarını, işyerinin hukuki şekli ve en iyi satış yöntemi gibi birçok faktörleri düşünmelidir. Bundan sonra, pazarı analiz ederek gelecekteki müşterilerinin nerede yerleştiklerini ve kimler olduğunu bulmalıdır. Ayrıca girişimci, müşterilerin hangi mal ve hizmetleri, ne zaman, nerede ve nasıl almak istediklerini öğrenmelidir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmePerakendeci politikalarıGirişimciTüketici talebiPerakendeci politikaları: Seçim ve uygulamalarıArticle11