Delil, AhmetGüleş, Seher2020-06-202020-06-202007Delil, A. ve Güleş, S. (2007). "Yeni İlköğretim 6. sınıf Matematik Programındaki geometri ve ölçme öğrenme alanlarının yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı açısından değerlendirilmesi". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 20(1), 35-48.2667-6788http://static.dergipark.org.tr/article-download/imported/5000152355/5000138165.pdf?http://hdl.handle.net/11452/11363Bu çalışma, kısmen 29.04.2006 tarihinde düzenlenen Eğitimde Çağdaş Yönelimler-III (İzmir) Sempozyumunda sunulmuştur.Bu çalışmada, yeni ilköğretim matematik dersi 6.-8. sınıflar taslak programının 6. sınıflar Ölçme ile Geometri öğrenme alanlarına ait içerik, yapılandırmacı öğrenme açısından incelenmiş ve değerlendirilmiştir.In this study, the “geometry” and “measure” sections of the 6th grade new mathematics curricula is considered and evaluated according to the constructivist learning approach.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessYapılandırmacı öğrenmeİlköğretim matematik programı (2005)DeğerlendirmeConstructivist learningPrimary school curricula (2005)EvaluationYeni İlköğretim 6. sınıf Matematik Programındaki geometri ve ölçme öğrenme alanlarının yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı açısından değerlendirilmesiAn evaluation of geometry and measure sections of the New Sixth Grade Primary Mathematics curricula according to constructivist learning approachArticle3548201