Karalar, Rıdvan2021-04-052021-04-051973Karalar, R. (1973). "Tarımsal pazarlamada kooperatif işletmelerin işlevleri". Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 2(3), 1123-1145.http://hdl.handle.net/11452/18935Pazarlama, kişilerin isteklerini gidermeye yönelik, ticaret hareketlerini sağlayan ekonomik çevirenin içinde yer almış eylemler dizisidir. Ekonomik yaşantının can damarı olarak pazarlama, tüketicilere diledikleri ürünü pazardan seçme ve üreticilere yetiştirdikleri ürünü pazara sunma olanağı sağlar. Bütün yönleriyle ele alındığında pazarlama, yalın bir eylemden çok, karmaşıklığı son derece fazla olan bir alan durumundadır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessTarımsal pazarlamaKooperatif işletmeleriEkonomiTarımsal pazarlamada kooperatif işletmelerin işlevleriArticle1123114523