2024-05-212024-05-212002-04-01Yüksel, S. (2002). "Yüksek öğretimde eğitim-öğretim faaliyetleri ve örtük program". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(1), 361-370.2667-6788http://static.dergipark.org.tr/article-download/imported/5000152261/5000138069.pdf?https://hdl.handle.net/11452/41502Yükseköğretimde eğitim ve öğretim faaliyetleri konusunda yaşanan sorunların giderilmesine yönelik çeşitli yenilik ve reform çalışmaları yapılmaktadır. Ancak bu çalışmalarda belirlenen esasların başarılı bir şekilde uygulamaya dönüştürülemediği ve bu esasların kağıt üzerinde kaldığı konusunda eleştiriler sıklıkla yapılmaktadır. Bazı yazarlar bunun sebebi olarak, öğrencilerin yazılı ve resmi programlardan çok, örtük programdan etkilenmelerini göstermektedir. Bu makalede bu durum irdelenerek üniversitelerdeki örtük programın yeri ve önemi açıklanmaya çalışılmıştır.It is done to develop and reform movement about solve to problems on schooling in higher education. But it often criticized to that determined in this movements can't practice. Some writers said that students are more influenced from hidden curriculum than written and formal curriculum. In this article, it is explained this matter and importance of hidden curriculum.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessÖrtük programYükseköğretimHidden curriculumHigher educationYüksek öğretimde eğitim-öğretim faaliyetleri ve örtük programArticle361370151