2021-03-302021-03-302003-01-07Özçakır, A. ve Uncu, Y. (2002). "Mesleksel beceri eğitimi açısından geldiğimiz nokta" Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 28(3),105-107.1300-414Xhttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/420320http://hdl.handle.net/11452/18605Günümüzde tıp eğitimi, büyük bir değişim içersindedir. Tıp öğrencilerinin toplumun ihtiyaçlarına cevap verecek düzeyde yetiştirilmesi amaçlanmış; bu doğrultuda tıp fakültelerinde yeni birimler kurulmaya ve müfredatta değişiklikler yapılmaya başlanmıştır. Son yıllarda dünyadaki tüm tıp fakültelerinde öğretim alanında ‘Beceri Eğitimi’ yeni bir bölüm olarak ortaya çıkmıştır. Dünyadaki bu değişim, ülkemiz tıp fakültelerinde de görülmektedir. Bu çalışmada, mesleki beceri eğitiminin Uludağ Üniversitesi ve ülkemiz tıp fakültelerindeki durumunun gözden geçirilmesi amaçlanmıştır.Currently, medical education is undergoing a wide change. Educating medical students to respond to the necessities of society has been aimed; towards this aim new units have been established in the medical faculties and changing in curriculum has begun. In recent years, ‘Skills Training’ has emerged as a new educational field in most medical faculties in the world. This changing in the world has also been seen in our country. In this study, the aim is to investigate the current situation of the professional skills training in Uludağ University and in the other medical faculties of our country.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessTıp eğitimiMedical educationBeceriEğitimTıp eğitimiSkillsTrainingMedical studentMesleksel beceri eğitimi açısından geldiğimiz noktaThe point that we reached in professional skills trainingArticle105107283