Çelikçapa, FerayKırış, Turgut2020-02-242020-02-242004Kırış, T. (2004). Endüstriyel alıcı tercihlerinin analitik hiyerarşik modelle belirlenmesi ve bir uygulama. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.http://hdl.handle.net/11452/9121103 sayfatrinfo:eu-repo/semantics/openAccessAnalitik hiyerarşi süreciAnalitik hiyerarşi yöntemiEndüstriyel pazarlamaEndüstriyel pazarlarEndüstriyel ürünMüşteri tercihleriPazarlamaTercihAnalytical hierarchy processAnalytical hierarchy methodIndustrial marketingIndustrial bazaarsIndustrial productCustomer preferencesMarketingPreferenceEndüstriyel alıcı tercihlerinin analitik hiyerarşik modelle belirlenmesi ve bir uygulamaDetermination of industrial buyer decisions through analytical hierarchy process and an applicationmasterThesis