2020-06-152020-06-152005Kartal, E. (2005). "Çoklu-ortamlı yazılımların Fransızcanın yabancı dil olarak öğretimindeki yeri ve işlevleri". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 18(2), 231-244.2667-6788http://static.dergipark.org.tr/article-download/imported/5000152319/5000138128.pdf?http://hdl.handle.net/11452/11216Bu çalışma, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde Prof. Dr. Neriman Eratalay'ın danışmanlığında Erdoğan Kartal tarafından hazırlanan "La place et les fonctions des produits multimédias dans la didactique du Français langue étrangère" adlı doktora tezine dayanılarak hazırlanmıştır.Bu çalışmada, günümüzde hemen hemen her alanda kullanılan bilişimiletişim teknolojileri ve onların bir uzantısı olarak kabul edilen çoklu-ortamlı yazılımların; dil öğretimi için tasarlanmış CD-Rom ve Đnternet sitelerinin, Fransızcanın yabancı dil olarak öğretimindeki yeri ve işlevleri ele alınmıştır.In this study, it is the researcher’s aim to analyze the place and functions of informative and communicational technologies employed nearly in every domain in our times, multimedia aids, in its clearest sense (language teaching CD-ROMs and the Internet sites) in teaching French as a foreign language.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessBilgisayar destekli dil öğretimiÇoklu-ortamlı yazılımlar (CD-Rom ve internet siteleri)Yabancı dil olarak Fransızca öğretimiComputer assisted language learning (CALL)Multimedia aids (CD-ROMs and internet sites)Teaching French as a foreign languageÇoklu-ortamlı yazılımların Fransızcanın yabancı dil olarak öğretimindeki yeri ve işlevleriThe place and functions of multimedia software in teaching French as a foreign languageArticle231244182