2021-03-052021-03-052000Bintaş, J. (2000). "Okulöncesi fen ve matematik öğretiminde bilgisayar destekli öğretim etkinlikleri". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(1), 31-39.2667-6788http://hdl.handle.net/11452/17154Bu çalışma Okulöncesi dönemde Fen ve Matematik Öğretiminin sürdürülüş şekli, bu öğretim sırasında bilgisayar ve benzeri donanımlardan ne şekilde yararlanıldığını tespit etmek ve bir durum değerlendirilmesi yapılmak amacıyla hazırlanmıştır. Bu amaçla Bursa 'da seçilen 5 okulöncesi eğitim kurumunda inceleme ve gözlemler yapılmıştır. Bilgisayar desteğinin öğrencilerin tutumları ve öğretimin verimliliği üzerindeki etkileri incelenmiştir.In this study, an evaluation was done to establish that how mathematics and science education are applied and how computer and like this equipment 's are used in preschool. For this aim examines and observations was done at give preschool in Bursa. It was examined that effects of computer support on students manner and teaching efficiency.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessOkulöncesiFen ve matematik eğitimiBilgisayar eğitimiPreschoolScience and mathematic educationComputer educationOkulöncesi fen ve matematik öğretiminde bilgisayar destekli öğretim etkinlikleriComputer aided teaching activities in preschool science and mathematics teachingArticle3139131