Browsing by Author Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 27  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022-03-04Bütünleşik kanallı pazarlama kapsamında showrooming ve webrooming satın alma davranışları üzerine bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Süzer, Özlem Özdemir; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2021-07-13Dijital bankacılıkta müşteri deneyiminin öncüllerinin ve ardıllarının analiziAltıntaş, M. Hakan; Özdemir, Gülsen Alkaç; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.; 0000-0002-5301-9501
2021-07-05E-ticaret işletmelerinin kullandıkları kişiselleştirme uygulamalarının müşteri memnuniyeti üzerindeki etkileri: Online müşteriler üzerinde bir araştırmaÖzdemir, Erkan; Kurt, Jale; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.; 0000-0002-8179-8290
2019-07-05E-ticarette tüketici güvenini etkileyen faktörler ve tüketicilerin online satın alma niyeti üzerinde güvenin etkisi: Tüketiciler üzerinde bir araştırmaÖzdemir, Erkan; Sönmezay, Mustafa; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2020-10-15Endüstriyel pazarlarda fiyatlandırma kararlarının belirleyicileri: Otomotiv yan sanayi sektöründe bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Tepe, Recep; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.; 0000-0001-7196-6222
2019-03-13Genç tüketicilerin nanoteknolojik ürünleri satın alma niyetlerini etkileyen faktörler ve Bursa ilinde bir araştırmaKılıç, Serkan; Tabanlı, Seda Muti; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-09-13İçsel pazarlama kapsamında rekabetçiliğin satış görevlilerinin bağlılık ve performansları üzerindeki etkisi: Perakende tekstil sektöründe bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Çalışkan, Gözde Damla; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2022-02-25İhracat pazarlaması yazınına ilişkin bibliyometrik analizAltıntaş, Murat Hakan; Yalçın, Anıl; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.; 0000-0003-3947-0061
2019-07-05İmalat sektöründe faaliyet gösteren KOBİ’lerde yeşil tedarik zinciri yaklaşımının uygulanması: Bursa ilinde bir araştırmaKasap, Gülay; Ufuk, Müge; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2021-02-26İşletmelerin tedarik zinciri yönetim yeteneklerinin pazarlama performansına etkisi: Bursa’daki üretim işletmeleri üzerinde bir araştırmaÖzdemir, Erkan; Kırcı, Burak; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.; 0000-0001-9571-7861
-İşletmelerin yenilik ve pazarlama performansları üzerinde teknolojik yenilik yeteneklerinin etkisi: Türkiye'deki teknopark işletmeleri üzerinde bir araştırmaÖzdemir, Erkan; Bil, Erkan; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2018-10-17Kuşaklara göre tüketicilerin satın alma karar stillerinin tekrar satın alma niyeti üzerindeki etkileri: Giyim sektöründe bir araştırmaÖzdemir, Erkan; Kılıç, Hande Arıkan; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2020-01-08Lider-üye etkileşiminin satış elemanı yaratıcılığı üzerindeki etkisinin araştırılmasıAltıntaş, Murat Hakan; Kalemci, Ebru; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-05-08Marka sevgisi ve ağızdan ağza iletişiminin marka bağlılığı üzerindeki etkisi: Karşılaştırmalı bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Sürmeli, Ezgi; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-09-13Müşteri şikâyet yönetimi ve kargo sektöründe bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Raçlı, Selin; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-12-06Müşterilerin şikayet etme niyetlerini etkileyen faktörler üzerine bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Altın, Özge; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-10-03Pazar ve inovasyon yönelimliliğin ihracat işletmelerinin inovasyon, ihracat ve işletme performansına etkileriKılıç, Serkan; Yörükoğlu, Özkan; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-12-06Pazarlama iletişimi unsurlarının marka değeri oluşturmadaki etkisi üzerine bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Ekizler, Sena; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2021-08-24Pazarlamada yapay zekânın kullanımı: Yapay zekâ pazarlama araçlarının tüketici kabulüne ilişkin bir araştırmaÖzdemir, Erkan; Kamran, Hashmatullah; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.; 0000-0001-6326-7341
2020-11-23Restoran işletmelerinde tüketicilerin karşılaştığı hizmet hataları ve telafisiTaşkın, Çağatan; Öztürk, Onur; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.; 0000-0003-0403-9933