Histoloji ve embriyoloji eğitimi ile ilgili öğrenci görüşleri

Loading...
Thumbnail Image

Date

1995-11-29

Authors

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Uludağ Üniversitesi

Abstract

Tıp Fakültesi öğrencilerinin Temel Tip Bilimleri dersleri ile ilgili düşüncelerini inceleyen araştırmalar, tıp eğitimi ile ilgili araştırmalar içinde önemli bir yer oluşturmaktadır. Bu amaçla Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi 'nde okuyan Histoloji ve Embriyoloji dersi görmüş, rastgele örnekleme yöntemi ile seçilen 100 öğrenciye; çoktan seçmeli ve açık uçlu soruların yer aldığı bir anket formu dağıtılmış, görüşleri alınmış ve sonuçlar değerlendirilmiştir . Elde edilen verilere göre; Histoloji ve Embriyoloji eğitim ve öğretiminde yeni düzenlemelere gereksinim olduğu sonucuna varılmıştır.
The investigations that study the ideas of medical students regarding basic medical science courses have an important p/ace in medical training studies. 100 medical students in Uludağ University who have taken Hisıology and Embryology courses and who have been selected at random choice have been given a questionnaire with multiple choice and essay type questions, on which their views have been asked and the answers of the questions have been assessed In view of the data obtained, we were led to the conc/usion that new arrangements should be made in Histology and Embryology teaching and instruction.

Description

Keywords

Tıp eğitimi, Eğitim teknolojisi, Medical education, Educational technology

Citation

Kahveci, Z. vd. (1995). ''Histoloji ve embriyoloji eğitimi ile ilgili öğrenci görüşleri''. Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 22(1-2-3), 9-12.