Browsing by Author Ezentaş, Rıdvan

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 23  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-01-31A. Adnan Saygun’un Op.31 “Partita” adlı solo viyolonsel (IV. Bölüm) eserinin geometrik modellemesiBursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Bursa Uludağ Üniversitesi/Fen-Edebiyat Fakültesi/Matematik Bölümü.; 0000-0002-9472-3001; 0000-0001-5574-9922; 0000-0001-8619-8334; Demirbatır, R. Erol; Yağcı, Filiz; Ezentaş, Rıdvan
2004-06-10Alt manifoldlarda transversallik şartı ve kesişim teorisiEzentaş, Rıdvan; Tezgör, Özge; Uludağ Üniversitesi/Fen Bilimleri Enstitüsü/Matematik Anabilim Dalı.
2017-06-02Altıncı sınıf matematik öğretim programının öğrencilerin cebirsel düşünme düzeylerinin gelişimine etkisiEzentaş, Rıdvan; Özbayar, Neslihan Çakan; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
-Altıncı sınıf öğrencilerine verilen matematik okuryazarlığı eğitiminin öğrencilerin matematik okuryazarlığı başarısına etkisiEzentaş, Rıdvan; Taşkın, Esra; Bursa Uludağ Üniversites/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2020-06-12Bağlamsal problemlerin çözümünde öğrenci hatalarının incelenmesi ve çözüm önerileriEzentaş, Rıdvan; Dündar, Tuğba; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2008Cebir öğrenme alanının yapılandırmacı yaklaşımla öğretiminin 6. sınıf öğrencilerinin cebirsel düşünme düzeyleri üzerindeki etkisiEzentaş, Rıdvan; Çağdaşer, Başak Tuğba; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2001-10Certain inequalities for submanifolds in (K, mu)-contact space formsMihai, Ion; Uludağ Üniversitesi/Fen Edebiyat Fakültesi/Matematik Bölümü.; 0000-0003-3782-2983; Arslan, Kadri; Ezentaş, Rıdvan; Murathan, Cengizhan; Cihan, Özgür; A-1671-2008; ABH-3658-2020; ABE-8167-2020; 6603079141; 6506973222; 6506718146; 15924108200
2005-09Contact CR-warped product submanifolds in Kenmotsu space formsMihai, Ion; Uludağ Üniversitesi/Fen Edebiyat Fakültesi/Matematik Bölümü.; 0000-0001-5861-0184; 0000-0002-1440-7050; Arslan, Kadri; Ezentaş, Rıdvan; Murathan, Cengizhan; ABH-3658-2020; AAG-8775-2021
1995Dupin hiperyüzeylerEzentaş, Rıdvan; Altunel, Hülya; Uludağ Üniversitesi/Fen Bilimleri Enstitüsü/Matematik Anabilim Dalı.
1994Embeddings of nonorientable surfaces with totally reducible focal setCarter, Sheila; Uludağ Üniversitesi/Fen Edebiyat Fakültesi/Matematik Bölümü.; Ezentaş, Rıdvan
2007İlköğretim 3. sınıf Matematik dersi programının yapısalcı öğrenme kuramına uygunluk bakımından değerlendirilmesiEzentaş, Rıdvan; Saracalıoğlu, Pınar Ülker; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Bölümü Anabilim Dalı.
-İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin cebirsel düşünme düzeylerinin gelişimiEzentaş, Rıdvan; Gülpek, Pınar; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2009-05-11İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanabilme düzeyleriEzentaş, Rıdvan; Çelebioğlu, Burcu; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Öğretmenliği Bilim Dalı.
2020-05-02J.S. Bach’in eği̇ti̇m amaçlı eserleri̇nden bwv 784 la mi̇nör envansi̇yonunun geometri̇k modellemesi̇Bursa Uludağ Üniversitesi.; 0000-0002-9472-3001; 0000-0001-5574-9922; 0000-0001-8619-8334; Demirbatır, Rasim Erol; Yağcı, Filiz; Ezentaş, Rıdvan
2014-09-02Kesir kavramına ilişkin bilgi oluşturma sürecinin incelenmesiEzentaş, Rıdvan; Çelebioğlu, Burcu; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2018-11-30Meslek lisesi öğrencilerinin alanlarıyla ilgili mesleki matematik başarısını geliştirmeye yönelik Stem uygulamalarıEzentaş, Rıdvan; Özdemir, Hüseyin; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2017-12-27Onuncu sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme alışkanlıklarını geliştirmeye yönelik öğretim ortamının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesiEzentaş, Rıdvan; Erşen, Zeynep Bahar; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2009-02-27Orantılı doğru parçaları ve benzer üçgenler ünitesinin geleneksel ve yapılandırmacı yaklaşım ile öğretiminin öğrenci başarısı açısından incelenmesiEzentaş, Rıdvan; Deniz, Esin Işık; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Öğretmenliği Bilim Dalı.
2017-07-25Özel yetenekli çocuklarda matematiksel soyutlamaEzentaş, Rıdvan; İlgün, Şükrü; Şimşekler, Zeynep Han; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2019-09-16Tess-India açık eğitim kaynaklarından faydalanılarak oluşturulan etkinliklerin cebir öğretimine etkisiEzentaş, Rıdvan; Karakaş, Murtaza; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.