Browsing by Author Bulunuz, Nermin

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2002Aday öğretmenlerin geçmişte aldıkları fen deneyimlerinin, fen bilgisi dersinde kendilerine olan güvenlerini belirlemesiErgül, Remziye; Bulunuz, Nermin; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2022-12-23Algodoo yazılımı ve biçimlendirici yoklama soruları ile desteklenmiş kuvvet ve hareket ünitesinin ortaokul öğrencilerine öğretim sürecinin değerlendirilmesi: Bir eylem araştırmasıBulunuz, Nermin; Göker, Betül Çekiç; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.; 0000-0003-2675-5156
2017-03-14Biçimlendirici yoklama soruları ile zenginleştirilmiş öğretimin 7. sınıf öğrencilerinin "güneş sistemi ve ötesi: Uzay bilmecesi" ünitesindeki kavramsal anlamalarına etkisinin incelenmesiBulunuz, Nermin; Topçu, Kübra Şahin; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2013Clinical supervision model to improve supervisory skills of cooperating teachers and university supervisors during teaching practiceKesner, John; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Yabancı Dil Eğitimi Bölümü.; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Bilgisayar Eğitimi ve Öğretimi Bölümü.; 0000-0002-6650-088X; 0000-0003-3715-4583; 0000-0001-7826-7301; 0000-0003-1961-1840; Gürsoy, Esim; Bulunuz, Nermin; Göktalay, Şehnaz Baltacı; Bulunuz, Mizrap; Salihoğlu, Umut; K-1318-2019; ABB-9052-2020; L-3255-2019; ABF-7017-2020; AAH-5144-2021; ABG-8660-2021
2022-02-08Fen bilgisi uygulama öğrencisinin klinik danışmanlık modeline göre aldığı dönütlerin türü ile mesleki performansı arasındaki ilişkinin betimlenmesiBulunuz, Nermin; Kıratlı, Hatice; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.; 0000-0002-2098-0873
2017-08-03İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi "vücudumuzdaki sistemler" ünitesinin biçimlendirici değerlendirme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin kavramsal anlama düzeylerine olan etkisiBulunuz, Nermin; Çakmak, Türkan; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2021-01Okuldaki gürültü kirliliği: Nedenleri, etkileri ve kontrol edilmesiBursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Fakültesi/Temel Eğitim Bölümü.; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Fakültesi/Matematik ve Fen Bilgisi Eğitimi Bölümü.; Bursa Uludağ Üniversitesi/Mühendislik Fakültesi/Endüstri Mühendisliği.; Bulunuz, Mızrap; Orbak, Ali Yurdun; Bulunuz, Nermin
2001-04-01Öğretmen adaylarının fen öğretiminde matematik bilgiyi ve laboratuvar ölçüm araçlarını kullanmalarında kendilerine olan güvenlerini belirleme üzerine bir incelemeUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Bulunuz, Nermin; Ergül, Remziye
2016-08-05Öğretmen adaylarının mesleki gelişimi için iyi öğretmenlik uygulamaları: Klinik danışmanlık modeliUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Bulunuz, Nermin; Bulunuz, Mızrap
2019-02-01Scratch Programı ile Web destekli işbirlikli öğrenme yönteminin ilkokul 5. sınıf öğrencilerinin kavramsal anlama düzeylerine ve eleştirel düşünme becerilerine etkisiBulunuz, Nermin; Alp, Gamze; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2020-01-29Üstün yetenekliler eğitim programları müfredat modeli kullanılarak zenginleştirilen ve hızlandırılan 'Madde ve doğası' konu alanı ile ilgili öğrenci görüşleri: Bursa Püyed örneğiBulunuz, Nermin; Elmas, Osman; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.