Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
???browse.menu.type???
???browse.menu.publicationcategory???
???browse.menu.wos???
???browse.menu.scopus???
???browse.menu.bap???
???browse.menu.ec???
???browse.menu.tubitak???
???browse.menu.language???
???browse.menu.accessrights???
???browse.menu.department???
Help
Language
Türkçe
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Açık Erişim@BUU
Browsing by Author Özdilek, Zehra
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 15 of 15
Issue Date
Title
Author(s)
2019-09-27
Alan uzmanlarının STEAM eğitimi ile ilgili görüşleri
Özdilek, Zehra
;
Kahya, Volkan
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2001-04-01
Altı yaş grubu çocukların problem çözme stratejileri ve bunlarla ilgili öğretmen ve müfettiş algıları
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü.
;
Altun, Murat
;
Dönmez, Nagihan
;
İnan, Hafize
;
Taner, Meral
;
Özdilek, Zehra
2018-12-27
Argümantasyon temelli kimya deney tasarımlarının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası konusundaki anlayışlarına etkisi
Özdilek, Zehra
;
Uğurlu, Kübra Seyis
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2019-03-01
Argümantasyon yönteminin öğrencilerin maddenin tanecikli yapısı konusunda kavramsal değişimlerine etkisi
Özdilek, Zehra
;
Akman, Saniye
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2020-10-02
Bilimsel senaryoların fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyon yöntemi hakkındaki öz yeterlik inançlarına etkisi
Özdilek, Zehra
;
Uğur, Betül
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2009-01
The effect of applying elements of instructional design on teaching material for the subject of classification of matter
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü.
;
Özdilek, Zehra
;
Özkan, Muhlis
;
AAH-1616-2021
;
26656970800
;
7103273174
2018-11-11
Enabling pre-service chemistry teachers' development of Technological, Pedagogical, and Content Knowledge (TPACK) through case-based lesson planning
Robeck, Edward C.
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.
;
0000-0002-0441-1048
;
Özdilek, Zehra
2002
Etkin ve eğlenceli kimya aktivitelerinin sınıf öğretmeni adaylarının kimya dersine karşı olan tutum ve başarısına etkisinin incelenmesi
Ergül, Remziye
;
Özdilek, Zehra
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2019-09-27
Fen bilgisi öğretmen adaylarının örnek olay geliştirme süreçlerinin değerlendirilmesi
Özdilek, Zehra
;
Çoruh, Burcu
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2021-02-19
Hizmet içi uygulamalı STEM eğitimlerinin fen bilimleri öğretmenlerinin öz-yeterlik inançlarına etkisi
Özdilek, Zehra
;
Kurtulan, Gülcan
;
Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2006-11-24
İlköğretim Fen Bilgisi dersindeki maddenin iç yapısına yolculuk ünitesinin yeniden düzenlenmesi ve öğretim tasarımı
Özkan, Muhlis
;
Özdilek, Zehra
;
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2009
Operational priorities of instructional designers analyzed within the steps of the Addie instructional design model
Robeck, Edward
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı.
;
Özdilek, Zehra
;
AAH-1616-2021
;
26656970800
2014-08-28
Ortaokul fen bilimleri dersindeki asitler ve bazlar konusunda fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (FeTeMM) yaklaşımı ile öğretim tasarımı hazırlanmasına yönelik bir çalışma
Özdilek, Zehra
;
Ceylan, Sevil
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2010
Pre-service teachers' perceptions about web 2.0 technologies
Uzunboylu, H.
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı.
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı.
;
0000-0001-7826-7301
;
Baltacı, Şehnaz Göktalay
;
Özdilek, Zehra
;
AAH-1616-2021
;
AAH-5144-2021
;
25923386400
;
26656970800
2010
To what extent do different multiple intelligences affect sixth grade students' achievem
Uzunboylu, H.
;
Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Matematik ve Fen Bilgisi Eğitimi Bölümü.
;
Özdilek, Zehra
;
AAH-1616-2021
;
26656970800