Browsing by Author Altun, Murat

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 49 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
1995İlköğretim matematik programının değerlendirilmesiUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Altun, Murat
2007-10-22İlköğretim öğrencilerinde muhakeme etme ve ispatlama düşüncesinin gelişimiAltun, Murat; Arslan, Çiğdem; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
1995İlköğretim öğrencilerinin matematik dersi başarıları ile akademik benlikleri arasındaki ilişkilerUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Altun, Murat
2006İlköğretim öğrencilerinin problem çözme stratejilerini öğrenmeleri üzerine bir çalışmaUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Altun, Murat; Arslan, Çiğdem
2010-04-01İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin olasılıkla ilgili temel kavramları anlama düzeyleriUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Memnun, Dilek Sezgin; Altun, Murat; Yılmaz, Aslıhan
2002İlköğretim yedinci ve sekizinci sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanabilme düzeyleri üzerine bir çalışmaAltun, Murat; Arslan, Çiğdem; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2013-07-22İstatistiğin temel kavramlarının probleme dayalı öğrenme yaklaşımıyla öğretimiAltun, Murat; Sezer, Niyazi; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2004Lise matematik ders kitaplarının kullanım şekli ve sıklığı üzerine bir çalışmaUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Altun, Murat; Arslan, Çiğdem; Yazgan, Yeliz
2010-04-01Lise öğrencilerinin parçalı fonksiyon bilgisini oluşturma ve pekiştirme süreciUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Altun, Murat; Yılmaz, Aslıhan
2019-04-22Matematik okuryazarlığı konusunda yetiştirilen öğretmenlerin öğrencilerinde matematik okuryazarlığının gelişiminin incelenmesiAltun, Murat; Bozkurt, Işıl; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2015-06-10Matematik okuryazarlığı soru yazma süreç ve becerilerinin gelişimiAltun, Murat; Demir, Furkan; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2020-09-24Matematik okuryazarlık eğitiminin 7.sınıf öğrencilerinde akademik başarıya ve epistemolojik inanç düzeyine etkisiAltun, Murat; Akıllı, Elif; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2021-02-15Matematik okuryazarlık yeterliklerinin gelişimine dayalı bir modüler programın tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesiAltun, Murat; Ülger, Tuğçe Kozaklı; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2006Matematik öğretiminde gelişmelerUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Altun, Murat
1989Modern matematik ve ilköğretimimizde durumUludağ Üniversitesi/Eğitim Yüksekokulu.; Altun, Murat
2010-01-27Olasılığın temel kuralları bilgisinin yapılandırmacı kurama göre oluşturulması sürecinin incelenmesiAltun, Murat; Katrancı, Yasemin; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Öğretmenliği Bilim Dalı.
2010-05-31Olasılık ve istatistik öğrenme alanındaki kavramların gerçekçi matematik eğitimi ve yapılandırmacılık kuramına göre bilgi oluşturma sürecinin incelenmesiAltun, Murat; Akkaya, Recai; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2020-08-07Onuncu sınıf öğrencilerinin yaratıcı problem çözme becerisini etkileyen öğrenci ve öğretmen özellikleriAltun, Murat; Çalışkan, Çiğdem; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2019-05-24Ortaokul öğrencilerinin matematiksel düşünme süreç ve becerilerinin boylamsal incelenmesiAltun, Murat; Sezer, Niyazi; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2009-08-28Öğrencilerin öğrenme ortamı koşulları ve matematiksel problem çözme başarılarına göre kullandıkları öz düzenleyici öğrenme stratejileri farklılıklarıAltun, Murat; Yılmaz, Aslıhan; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.