Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/7337
Title: Ticari bankacılıkta pazarlama anlayışı ve Türkiye'deki uygulama
Other Titles: An understanding of marketing and applications in commercial banking in Turkey
Authors: İpekyün, Ahmet
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Keywords: Bankacılık
Banking
Pazarlama
Marketing
Türkiye
Turkey
Issue Date: 1989
Publisher: Uludağ Üniversitesi
Citation: İpekyün, A. (1989). Ticari bankacılıkta pazarlama anlayışı ve Türkiye'deki uygulama. Yayınlanmamış doktora tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
URI: http://hdl.handle.net/11452/7337
Appears in Collections:Sosyal Bilimler Doktora Tezleri / PhD Dissertations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
006058.pdf
  Until 2099-12-31
16.22 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons