Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/6357
Title: Müşteri memnuniyeti araştırmalarının işletme yönetimi açısından önemi ve hizmet işletmelerinden bir örnek
Other Titles: The importance of customer satisfaction surveys in terms of business management and an example in service businesses
Authors: Sabuncuoğlu, Zeyyat
Filiz, Hakan
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
Keywords: Müşteri ilişkileri yönetimi
Müşteri tatmini
Müşteriler
Tüketici sadakati
İşletme yönetimi
İşletmeler
Customer relationships management
Customer satisfaction
Customers
Consumer loyalty
Business management
Businesses
Issue Date: 2002
Publisher: Uludağ Üniversitesi
Citation: Filiz, H. (2002). Müşteri memnuniyeti araştırmalarının işletme yönetimi açısından önemi ve hizmet işletmelerinden bir örnek. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
URI: http://hdl.handle.net/11452/6357
Appears in Collections:Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
113025.pdf
  Until 2099-12-31
7.04 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons