Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/5840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEfil, İsmail-
dc.contributor.authorÖzlü, Kamil-
dc.date.accessioned2020-01-13T12:33:10Z-
dc.date.available2020-01-13T12:33:10Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationÖzlü, K. (2002). Kişisel satış kültürünün örgüt kültürü içindeki yeri ve önemi: (Selen Çay Bursa Bölge Müdürlüğünde bir uygulama). Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/5840-
dc.format.extent98 sayfatr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherUludağ Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAtıf 4.0 Uluslararasıtr_TR
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectBireysel pazarlamatr_TR
dc.subjectPazarlamatr_TR
dc.subjectSatıştr_TR
dc.subjectÖrgüt kültürütr_TR
dc.subjectIndividual marketingen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectSaleen_US
dc.subjectOrganizational cultureen_US
dc.titleKişisel satış kültürünün örgüt kültürü içindeki yeri ve önemi: (Selen Çay Bursa Bölge Müdürlüğünde bir uygulama)tr_TR
dc.title.alternativeThe place and importance of personal sales culture in organizational culture: (An application at Selen Çay Bursa Regional Directorate)en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTeztr_TR
dc.contributor.departmentUludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yönetim Organizasyon Anabilim Dalı.tr_TR
Appears in Collections:Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
113048.pdf
  Until 2099-12-31
4.37 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons