Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11452/4589
Başlık: Reklam ve reklamın tüketici tercihlerine tesirleri
Diğer Başlıklar: Advertising and its effects on consumer preferences
Yazarlar: Zırhlıoğlu, Feyzi
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Anahtar kelimeler: Reklam ajansları
Reklam araçları
Reklamlar
Tüketici psikolojisi
Advertisement agencies
Advertising instruments
Advertisements
Consumer psychology
Yayın Tarihi: 1987
Yayıncı: Uludağ Üniversitesi
Atıf: Zırhlıoğlu, F. (1987). Reklam ve reklamın tüketici tercihlerine tesirleri. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
URI: http://hdl.handle.net/11452/4589
Koleksiyonlarda Görünür:Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
000217.pdf
  A kadar 2099-12-31
3.33 MBAdobe PDFGöster/Aç Bir kopya isteyin


Bu öğe kapsamında lisanslı Creative Commons License Creative Commons