Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/4589
Title: Reklam ve reklamın tüketici tercihlerine tesirleri
Other Titles: Advertising and its effects on consumer preferences
Authors: Zırhlıoğlu, Feyzi
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Keywords: Reklam ajansları
Reklam araçları
Reklamlar
Tüketici psikolojisi
Advertisement agencies
Advertising instruments
Advertisements
Consumer psychology
Issue Date: 1987
Publisher: Uludağ Üniversitesi
Citation: Zırhlıoğlu, F. (1987). Reklam ve reklamın tüketici tercihlerine tesirleri. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
URI: http://hdl.handle.net/11452/4589
Appears in Collections:Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000217.pdf
  Until 2099-12-31
3.33 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons