Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11452/3613
Title: Pazar lojistiği uygulamalarında bilgi teknolojileri kullanmanın firmaların rekabet edebilirliği üzerindeki etkileri ve Marmara bölgesi otomotiv sanayii örneği
Other Titles: The effects of using information technologies on the competitiveness of companies in market logistics applications and the example of automotive industry in Marmara region
Authors: Gökay, Gül Emel
Şengün, Tolga
Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
Keywords: Pazar lojistiği
Bilgi teknolojileri
Türk otomotiv sanayi
Marmara Bölgesi
Market logistics
Information technologies
Turkish automotive industry
The Marmara Region
Issue Date: 2001
Publisher: Uludağ Üniversitesi
Citation: Şengün, T. (2001). Pazar lojistiği uygulamalarında bilgi teknolojileri kullanmanın firmaların rekabet edebilirliği üzerindeki etkileri ve Marmara bölgesi otomotiv sanayii örneği. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
URI: http://hdl.handle.net/11452/3613
Appears in Collections:Yüksek Lisans Tezleri / Master Degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
109058.pdf
  Until 2099-12-31
5.63 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons