Browsing by Author Yüksel, Sedat

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2008ABD okullarında sözde ermeni soykırımının öğretilmesi ve bu konuda yapılmış bir doktora tezinin analiziUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Yüksel, Sedat
2016-01-26Fen ve teknoloji dersinde animasyon uygulamalarının öğrencilerin akademik başarılarına etkisinin incelenmesiYüksel, Sedat; Boyacı, Mestan; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2016-01-31II. Abdülhamit döneminde öğretmenler için hazırlanmış bir rehber kitap: Hocanın VazifesiUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü.; Düzbakar, Ömer; Yüksel, Sedat
2019-09-02An investigation of teachers’ stress sources & stress coping stylesYüksel, Sedat; Kaya, Cihan; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2014İlkokul 2.sınıf İngilizce dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesiYüksel, Sedat; Bayraktar, Berk; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı.
2004İlköğretim okullarındaki yabancı dil (İngilizce) öğretmenlerinin öğretim yöntem ve tekniklerini kullanma konusundaki yeterlilikleriYüksel, Sedat; Uygun, M. Çağla; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2007İngilizce öğretiminde dil öğrenme stratejileri öğretiminin öğrenci başarısına etkisiYüksel, Sedat; Aydemir, Umut Vedat; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretimi Bilim Dalı.
2011-07-06İngilizce öğretiminde proje tabanlı öğrenme ve portfolyo değerlendirme uygulamalarının lise öğrencilerinin başarısına etkisiYüksel, Sedat; Köroğlu, Ümmügül Mutlu; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretimi Bilim Dalı.
2006Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ve Türkiye Cumhuriyeti'ndeki güzel sanatlar liselerinde okutulan piyano dersi öğretim programlarının karşılaştırılmasıYüksel, Sedat; Acemoğlu, Yusuf; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretimi Bölümü.
2009-06-15Mesleki açık öğretim lisesi bilişim teknolojileri alanında verilen eğitimin etkililiğine yönelik öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesiYüksel, Sedat; Şentürk, Emel; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2006-11-27Mesleki ve teknik lise öğrencilerinin İngilizce derslerine yönelik tutumlarıYüksel, Sedat; Cebeci, Fatma Bilgin; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2015Öğretmenlerin öğretmenlik meslek bilgisi derslerinden yararlanma düzeylerine ilişkin algılarıYüksel, Sedat; Açar, Abdullah; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2018-11-22Öğretmenlik mesleğinin sosyal statüsü: Bir olgubilim çalışmasıYüksel, Sedat; Mutluer, Özgül; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı.
2004Tezsiz yüksek lisans programının öğrencilerin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarına etkisiUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Yüksel, Sedat
2005Türk ve İngiliz eğitim sistemlerinin karşılaştırılmasıYüksel, Sedat; Korkmaz, Tuğba; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.