Browsing by Author Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 20
Issue DateTitleAuthor(s)
2006Anadolu liseleri ve Anadolu teknik liseleri İngilizce öğretmenlerinin sınıf yönetimi davranışlarının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesiSarıtaş, Mustafa; Altındağ, Murat; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2004Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin sosyal beceri düzeyleriAltıntaş, Ersin; Avşar, Züleyha; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2006-11-15Eğitim Fakültesi programlarının farklı lise çıkışlı öğrencilerin öğretmenlik tutumlarına etkisiDirik, Zahit; Bodur, Mine; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2010-01-22Eğitimde stratejik planlama meslek lisesi ve genel lise uygulamalarıSarıtaş, Mustafa; Aydın, Hakan; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
1999Hazırlık sınıfı okuyarak ya da atlayarak birinci sınıfa devam eden öğrencilerin ders başarılarının karşılaştırılması (Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngilizce öğretmenliği öğrencileri üzerinde bir inceleme)Küçükahmet, Leyla; Borçbakan, H. Hande; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2005İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin rehberlik programından yararlanma düzeyleri arasındaki farkı etkileyen bazı faktörlerAltıntaş, Ersin; Turgut, Serbülent; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2009-03-13İlköğretim beşinci sınıf sosyal bilgiler dersinde oluşturmacı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin başarı düzeylerine ve derse yönelik tutumlarına etkisiÖzkılıç, Rüçhan; Avcı, Esra Yavuz; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2001İlköğretim II. kademe Resim-İş dersi amaçlarının gerçekleşme derecesi ve öğretmen profiliÖzkılıç, Rüçhan; Duyar, Derya; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2004İlköğretim okullarındaki yabancı dil (İngilizce) öğretmenlerinin öğretim yöntem ve tekniklerini kullanma konusundaki yeterlilikleriYüksel, Sedat; Uygun, M. Çağla; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2005İngilizce gramer öğretiminde bilgisayar destekli öğretim yönteminin öğrenci başarısına olan etkisiDirik, M. Zahit; Yarar, Gökhan; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
1999İngilizce öğretiminde yaratıcı drama uygulamalarının hedef kelime bilgisi ve hatırlamaya etkisiDirik, M. Zahit; Karamanoğlu, Ş. Şadi; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2004İşletmelerde staj yapan teknik ve Anadolu teknik lisesi bilgisayar (Yazılım-donanım) bölümü öğrencilerinin staj çalışmalarının değerlendirilmesi (Bursa ili örneği)Gökçe, Feyyat; Aydın, Ayşen; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2009-06-15Mesleki açık öğretim lisesi bilişim teknolojileri alanında verilen eğitimin etkililiğine yönelik öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesiYüksel, Sedat; Şentürk, Emel; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2006-11-27Mesleki ve teknik lise öğrencilerinin İngilizce derslerine yönelik tutumlarıYüksel, Sedat; Cebeci, Fatma Bilgin; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2001Program geliştirme sürecinde öğretmen yeterlikleri bakımından müfredat laboratuvar okulları (MLO) modeli uygulamalarının değerlendirilmesi 'Balıkesir ili örneği'Dirik, Zahit; Akca, Elif Semercioğlu; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2004Toplam kalite yönetiminin uygulandığı eğitim kurumlarında öğretmen algılarına göre karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileriÖzkılıç, Rüçhan; Sezer, Sinan; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2005Türk ve İngiliz eğitim sistemlerinin karşılaştırılmasıYüksel, Sedat; Korkmaz, Tuğba; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2009-09-11Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde çalışan öğretim elemanlarının demokratik tutumlarıDirik, M. Zahit; Teyin, Zuhal; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2003Yabancı dil ingilizce eğitiminde kelime öğrenme stratejilerinin öğretimiÖzkılıç, Ruçhan; Şahin, Özlem; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.
2003Yaratıcı drama dersinin duygusal zeka gelişimine etkisiDirik, Zahit; Özdemir, Lütfü; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı.