Browsing by Author Taşkın, Çağatan

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 20
Issue DateTitleAuthor(s)
2003Araç rotalama problemlerine genetik algoritma yaklaşımı ve bir uygulamaEmel, Gül Gökay; Taşkın, Çağatan; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
2016-01-07Destinasyon marka bağlılığını etkileyen öncüller üzerine Diyarbakır kentinde bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Karadamar, Ahmet Akif; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2021The effect of social media on purchase intention: A comparison of Turkish and Afghan social media usersTaşkın, Çağatan; Paiman, Rahima; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/İşletme Bilim Dalı.
2020-09-07Endüstriyel pazarlamada fiyatlandırma mitleri üzerine betimsel bir araştırmaBursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü.; Bursa Uludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü.; Tepe, Recep; Taşkın, Çağatan
2020-10-15Endüstriyel pazarlarda fiyatlandırma kararlarının belirleyicileri: Otomotiv yan sanayi sektöründe bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Tepe, Recep; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.; 0000-0001-7196-6222
2019-09-13İçsel pazarlama kapsamında rekabetçiliğin satış görevlilerinin bağlılık ve performansları üzerindeki etkisi: Perakende tekstil sektöründe bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Çalışkan, Gözde Damla; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-07-31Kargo hizmetlerinde şikâyet etme niyeti ve öncülleri arasındaki ilişkilerin Pls-Sem ile araştırılmasıBursa Uludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü.; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü.; 0000-0002-0655-5061; 0000-0003-3728-4556; Taşkın, Çağatan; Raçlı, Selin
2016Kuşaklararası iletişimin marka değeri oluşturmaya etkisinin yapısal eşitlik modelleme ile araştırılmasıUludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü.; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.; Taşkın, Çağatan; Yılmaz, Mine
2017-07-31Kıbrıs Türk Milli Mücadelesinde Erenköy direnişi: Bir sözlü tarih çalışmasıUludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü.; Taşkın, Çağatan; Tuncel, Cem Okan
2019-05-08Marka sevgisi ve ağızdan ağza iletişiminin marka bağlılığı üzerindeki etkisi: Karşılaştırmalı bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Sürmeli, Ezgi; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2015Marka yayma başarısını etkileyen öncüllerin belirlenmesine yönelik Bursa ilinde bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Öztürk, Onur; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2018Mobil pazarlama uygulamalarına yönelik tüketici tutumlarının öncüllerinin etkisinin pls-sem ile araştırılmasıUludağ Üniversitesi/İktisat İdare Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü.; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü.; Taşkın, Çağatan; Gülerhocaoğlu, Tümay
2019-09-13Müşteri şikâyet yönetimi ve kargo sektöründe bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Raçlı, Selin; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-12-06Müşterilerin şikayet etme niyetlerini etkileyen faktörler üzerine bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Altın, Özge; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-12-06Pazarlama iletişimi unsurlarının marka değeri oluşturmadaki etkisi üzerine bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Ekizler, Sena; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2020-11-23Restoran işletmelerinde tüketicilerin karşılaştığı hizmet hataları ve telafisiTaşkın, Çağatan; Öztürk, Onur; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.; 0000-0003-0403-9933
2016-05-05Satış sonrası hizmetlerde müşteri sadakatinin öncülleri: Otomotiv sektöründe bir araştırmaTaşkın, Çağatan; Gönüller, Şeref; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-11-14Spor ayakkabısı sektöründe marka bağlılığı ve öncülleri: Karşılaştırmalı bir araştırmaBursa Uludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü.; Bursa Uludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Yüksek Lisans Programı.; 0000-0002-0655-5061; 0000-0003-1740- 8945; Taşkın, Çağatan; Sürmeli, Ezgi
2018Turizmde destinasyon hayranlığı modelinin uygulanması: Uludağ destinasyonu örneğiUludağ Üniversitesi/İktisat İdare Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü.; Karadamar, Ahmet Akif; Öztürk, Onur; Taşkın, Çağatan
2019-05-08Youtube vloggerlarının tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisiTaşkın, Çağatan; Tunçay, Seda; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/İşletme Bilim Dalı.