Browsing by Author Kartal, Hülya

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-07-173. sınıf öğrencilerinin yaşadığı okuma güçlüklerinin sebeplerinin yapay zekâ yöntemi ile modellenmesiKartal, Hülya; Çelik, Cemal; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2019-10-01Anaokulu öğrencilerinin ulusal ve çeviri çocuk kitaplarını tercihlerini etkileyen faktörlerin belirlenmesiKartal, Hülya; Köklücan, Dilek; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı.
2009Bullying and school climate from the aspects of the students and teachersUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı.; Kartal, Hülya; Bilgin, Asude; AAW-8954-2020; 35339190200; 55793254000
2019-09-27Çocukların okuma becerileri, motivasyonu ve tutumlarının şiirsel anlatıma dayalı eserlerle geliştirilmesiKartal, Hülya; Dikmen, Nazife; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2005Erken çocukluk eğitim programlarından Anne-Çocuk Eğitim Programı'nın altı yaş grubundaki çocukların bilişsel gelişimlerin etkisiBilgin, Asude; Kartal, Hülya; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2019-06-21İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuma becerilerinin çok yönlü desteklenmesine yönelik bir eylem araştırmasıErdal, Kelime; Kartal, Hülya; Bozkurt, Metin; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/İlköğretim Bilim Dalı.
2002-04-01İşitme engelli ve engelli olmayan ilköğretim öğrencilerinin benlik kavramları ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesiUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Bilgin, Asude; Kartal, Hülya
2012Lifelong learning and the willingness to read outside of schoolBaşkan, Gülsün Atanur; Özdamlı, Fezile; Kanbul, Sezer; Özcan, D.; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Kartal, Hülya; Özkılıç, Ruchan; Özteke, Hatice Çağlar; AAJ-9320-2021; AAW-8954-2020
2021-10-27Okul öncesi öğretmenlerin sesbilgisel farkındalığa yönelik (kazanım-göstergeler hakkında) bilgileri ve yaptıkları uygulamalarKartal, Hülya; Menitol, Asena Fettah; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Ana Bilim Dalı/Okul Öncesi Eğitimi Bilim Dalı.
2020-06-26Okulun hazır olması açısından ilkokulların incelenmesiKartal, Hülya; Güner, Fatih; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2021-12-09Okuma kültürünün edindirilmesinde okulun rolüKartal, Hülya; Soyuçok, Mehmet; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Eğitimi Bilim Dalı.
2016-07-29Okuma yazma ders kitaplarının çok yönlü olarak değerlendirilmesiKartal, Hülya; Soyuçok, Mehmet; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2019-07-25Resimli çocuk kitaplarının zorbalık olgusu açısından döküman analizi ile incelenmesiKartal, Hülya; Beşer, Reis; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Temel Eğitim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2017-03-30Sınıf öğretmenlerinin okuma yazma öğretiminde karşılaştıkları güçlüklerin hizmetiçi eğitim yoluyla giderilmesiKartal, Hülya; Aydın, Harun; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2012Teachers bullied by their students: How their classes influenced after being bulliedBaşkan, Gülsün Atanur; Özdamlı, Fezile; Kanbul, Sezer; Özcan, D.; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü.; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Özkılıç, Ruchan; Kartal, Hülya; AAW-8954-2020; AAJ-9320-2021
2001Yatılı-gündüzlü işitme engelli ilköğretim öğrencilerinin benlik kavramları ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesiBilgin, Asude; Kartal, Hülya; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.