Browsing by Author Kılınç, Ahmet

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2017-11-13Beşinci sınıf öğrencilerinin sosyobilimsel konulara dayalı fen öğretimi (Feskök Pedagojisi) ile ilgili görüşleriUludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü.; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü.; Özsoy, Tuğba; Kılınç, Ahmet
2020-07-19Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre kimliklerinin ve çevre dostu davranışlarının incelenmesiÖnal, Nagihan Tanık; Saraçoğlu, Sibel; Bursa Uludağ Üniversitesi.; 0000-0003-1906-8454; Kılınç, Ahmet
2017-07-21Fen bilgisi öğretmenlerinin soru üretme hakkındaki muhakemeleri ve inanç sistemleriKılınç, Ahmet; Yılmaz, Şirin; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2018-03-19Fen bilimleri öğretmen adaylarının çevre eğitimi ile ilgili inanç sistemlerinin merkezilik ve çevresellik açısından incelenmesKılınç, Ahmet; Almaz, Meryem; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2017-07-21Bir fen bilimleri öğretmeninin düşük ve yüksek başarılı öğrencilere yönelik öğretim oryantasyonunun incelenmesiKılınç, Ahmet; Özel, Ruhan; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2019-09-27Bir Fen Bilimleri öğretmeninin fen öğretimini etkileyen sosyal dezavantajlar ve bu dezavantajlar ile baş etme stratejileriKılınç, Ahmet; Akdemir, Zuhal; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Fen ve Matematik Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Eğitimi Bilim Dalı.
2020-11-13Fen öğretmen adaylarının belirsizliğe tahammülsüzlükleri, nükleer santraller ile ilgili risk ve fayda belirsizlik algıları ve nükleer santrallerden elektrik üretimi konusunda öğretim öz yeterlilikleriKılınç, Ahmet; Gürsan, Ümmü Tuba; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2018-03-29Fen öğretmenlerinin epistemik muhakemelerinin ölçülmesi amacıyla bir ölçek geliştirilmesi ve epistemik muhakemelerin pedagojik çıkarımlar üzerindeki etkisinin incelenmesiKılınç, Ahmet; Akyürek, Erkan; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2020-08-21The middle school students’ reasonings about multiple responses for the same scientific questionKılınç, Ahmet; Keskin, Ayşe Nur; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2019-07-29Monolojik öğretim yapan bir fen öğretmeni ile diyalojik öğretim yapan bir fen öğretmeninin öğretim söylemi açısından kıyaslanmasıKılınç, Ahmet; Turhan, Emine Büşra; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2018-06-04Mühendislik bölümü öğretim üyelerinin mühendislik tasarım süreci ve bu sürecin ortaokul öğrencilerine öğretilmesi ile ilgili inançlarıKılınç, Ahmet; Özsoy, Tuğba; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2018-02-16Öğretmen inançları perspektifinden fen bilimleri öğretmenlerinin teknoloji entegrasyonuKılınç, Ahmet; Demirbağ, Mehmet; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2018-04-16Sosyobilimsel konuların öğretimine yönelik bir profesyonel gelişme çalışmasının fen bilimleri öğretmenlerinin sosyobilimsel konuların doğası ile ilgili inançlarına olan etkileriKılınç, Ahmet; Özhan, Muhammed Muzaffer; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı.
2018-10-22STEM alanları bilim insanlarının fen, matematik, mühendislik ve teknoloji arasındaki ilişkiler hakkında inançları: STEM için pedagojik bir çerçeveYılmaz, Şirin; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Kılınç, Ahmet; Demirbağ, Mehmet