Browsing by Author Genç, Zübeyde Sinem

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2013-05-07An analysis of factors that influence turkish EFL learners attitudes toward english languageGenç, Zübeyde Sinem; Görgün, Fulya; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı.
2019-07-25An analysis of the factors that affect the PEC A1 EFL learners' English language self efficacy beliefsGenç, Zübeyde Sinem; Güzel, Ramazan; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2008-03-11The attitudes of teachers of English as a foreign language towards reflective teachingGenç, Zübeyde Sinem; Filiz, Yasemin; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2008Attitudes on classroom management among EFL teachers in private and state primary and high schoolsGenç, Zübeyde Sinem; Kurumehmetoğlu, Özlem; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2006A comparative study on the use of refusals by Turkish learners of English and native speakers of English in urban and rural areasGenç, Zübeyde Sinem; Tekyıldız, Özlem; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2017-05-22Effects of timed reading on EFL learners' reading speed and comprehension levelGenç, Zübeyde Sinem; Armağan, Kıymet Selin; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2019-07-25The impact of “Teaching proficiency through reading and storytelling” (TPRS) method on the anxiety levels of adolescent Turkish EFL learnersGenç, Zübeyde Sinem; Eryılmaz, Emine; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2005Learner autonomy and language learning portfolios: A study on the development of reading and vocabularyGenç, Zübeyde Sinem; İşler, Yunus; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2003The perspectives of student and teachers on speaking EFL classroomsGenç, Zübeyde Sinem; Selçuk, Cansu; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/ İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2009-10-16Turkish EFL teachers' attitudes towards ict integration in language classroomsGenç, Zübeyde Sinem; Işık, Öznur; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2003The use of requests by Turkish EFL learnersGenç, Zübeyde Sinem; Adak, Özlem; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/ İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.
2011-08-17Young EFL learners' learning styles: Matches and mismatches between learners' preferences and their teachers' perceptionsGenç, Zübeyde Sinem; Yardım, Özlem Yahyaoğlu; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı/İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı.