Browsing by Author Özdemir, Erkan

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-10-03Duygusal zeka ve duygusal zekanın tüketicilerin hedonik satın alma davranışına etkisiÖzdemir, Erkan; Seven, Ebru; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
2017-06-12Duyusal markalama ve tüketicilerin marka algısında duyusal markalamanın (beş duyunun) rolüÖzdemir, Erkan; Pekar, Eda; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2019-07-05E-ticarette tüketici güvenini etkileyen faktörler ve tüketicilerin online satın alma niyeti üzerinde güvenin etkisi: Tüketiciler üzerinde bir araştırmaÖzdemir, Erkan; Sönmezay, Mustafa; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2015-06-12Eğitim hizmetleri pazarlaması: Uludağ Üniversitesi'nde öğrenim gören yabancı uyruklu öğrenciler üzerinde bir alan araştırmasıÖzdemir, Erkan; Bümen, Hatice; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2018-12-28İşletmelerin yenilik ve pazarlama performansları üzerinde teknolojik yenilik yeteneklerinin etkisi: Türkiye'deki teknopark işletmeleri üzerinde bir araştırmaÖzdemir, Erkan; Bil, Erkan; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2005Kadın tüketicilere yönelik pazarlama stratejileri ve Bursa ilinde bir uygulamaTokol, Tuncer; Özdemir, Erkan; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2018-10-17Kuşaklara göre tüketicilerin satın alma karar stillerinin tekrar satın alma niyeti üzerindeki etkileri: Giyim sektöründe bir araştırmaÖzdemir, Erkan; Kılıç, Hande Arıkan; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2001Pazarlama kararlarında etik değerlerin rolü ve bir uygulamaTokol, Tuncer; Özdemir, Erkan; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
2015-07-09Pazarlamada artırılmış gerçeklik ve karekod teknolojileri: Tüketicilerin artırılmış gerçeklik teknoloji algılamaları üzerine bir alan araştırmasıÖzdemir, Erkan; Bilici, Fatih; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2015Politik pazarlama iletişimi: 2015 genel seçimleri öncesinde Türkiye'deki siyasi partilerin web sitelerinin içerik analizi yöntemiyle incelenmesiÖzdemir, Erkan; Attouf, Zouhair; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı
2019-05-23Sakin şehirde (Cittaslow) yaşayanların misafirperverlik anlayışlarının yerli turistlerin şehri tekrar ziyaret etme niyeti üzerindeki etkisi: Seferihisar örneğiÖzdemir, Erkan; Köse, Hasan Hüseyin; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
2016-06-13Tüketici karar alma stilleri: Türkiye ve Azerbaycan arasında bir karşılaştırmaÖzdemir, Erkan; Omarov, Zaur; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
2017-09-03Tüketicilerin renk algısı ve cinsiyet: Pazarlama bakış açısından bir araştırmaUludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu.; Uludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü.; Şen, Ayşe Bican; Özdemir, Erkan