Okulöncesi eğitimde sözlü öğretim etkinlikleri ve din eğitimi

Loading...
Thumbnail Image

Date

2001

Authors

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Uludağ Üniversitesi

Abstract

Çocuğun temel gelişim basamakları arasında bir uyumdan ve ahenkten bahsedilebilir. Çünkü bu gelişim basamakları genellikle bir paralellikte seyretmektedir. Biri çok gelişmiş iken, bir diğerinin çok geride olduğuna pek rastlanmaz. Sözlü öğretim de çocuğun bütün bu gelişim basamaklarına hitap eden etkinlik türlerindendir. Okulöncesi eğitimde yaygın olarak kullanılan bu etkinliğin, çocuğun dinî ve ahlakî gelişimi açısından nasıl değerlendirileceği önemli bir problem olarak karşımızda durmaktadır. Bu çalışmada bu konu üzerinde durulmaktadır.
On peut parler d’un accord et d’une harmonie à travers les domaine de développement essentiels de l’enfant, car ceux-ci sont réalisés parallèlement, on ne voit pas que l’un développe alors que l’autre s’arrête. L’instruction orale est l’une des activités qui comprennent tous ces domaine de développement. Cette activité qui se fait d’une façon répandue dans l’enseignement pré-scolaire est important, maise il faut prandre en considération sur le développement religieux et moral de l’enfant. Dans cet article ce problème est envisagé.

Description

Keywords

Din eğitimi, Okulöncesi eğitim, Sözlü öğretim, L’instruction orale el’une, l’enseignement pré-scolaire, Pre-school education

Citation

Sağlam, İ. (2001). "Okulöncesi eğitimde sözlü öğretim etkinlikleri ve din eğitimi". Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 10(1), 195-208.