Browsing by Author Yazgan, Yeliz

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2007-10-2210-11 yaş grubundaki öğrencilerin kesirleri kavramaları üzerine deneysel bir çalışmaAltun, Murat; Yazgan, Yeliz; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2014-07-239. sınıf öğrencilerinin sıradışı problem çözme becerileri: Deneysel bir çalışmaYazgan, Yeliz; Gürsan, Serkan; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2014-07-18Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirler konusunu kavrayışları üzerine deneysel bir çalışmaYazgan, Yeliz; Yılmaz, Rümeysa; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2010-04-01An examination of fourth and fifth graders’ fractional understandings based on mathematical achievementUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Yazgan, Yeliz; Altun, Murat
2002İlköğretim dördüncü ve beşinci sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanabilme düzeyleri üzerine bir çalışmaBintaş, Jale; Yazgan, Yeliz; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı.
2009İlköğretim öğrencilerinin bağıntı bulma ve sistematik liste yapma stratejilerini kullanma düzeyleriÇelebioğlu, Burcu; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi.; Yazgan, Yeliz
2004Lise matematik ders kitaplarının kullanım şekli ve sıklığı üzerine bir çalışmaUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Altun, Murat; Arslan, Çiğdem; Yazgan, Yeliz
2016-12-26Ortaokul öğrencilerinin beyin yarı kürelerinin baskınlığı ile problem çözme başarısı arasındaki ilişkiYazgan, Yeliz; Söğüt, Gizem Yapar; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2015-03-31Ortaokul öğrencilerinin sıra dışı problem çözmedeki stratejik esneklikleriYazgan, Yeliz; Gavaz, Hüseyin Ozan; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.