Browsing by Author Broutin, Menekşe Seden Tapan

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
20128.sınıf öğrencilerinin matematik başarılarıyla ispat yapabilme seviyelerinin ilişkilendirilmesiBroutin, Menekşe Seden Tapan; Çalışkan, Çiğdem; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/İlköğretim Bilim Dalı.
2019-01-11Aday öğretmenlerin hazır ders planlarını uygulama sürecindeki deneyim ve görüşlerinin incelenmesiBroutin, Menekşe Seden Tapan; Taşlı, Kardelen Güneş; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2017-11-13Analyse de l’usage des ressources sur internet par des enseignants stagiaires de mathématiquesUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü.; Broutin, Menekşe Seden Tapan
2018-07-05A comparative study on the place of coding education in secondary school curriculum and textbooks of Turkey, the UK and RussiaBayraktar, Bahtiyar; Broutin, Menekşe Seden Tapan; Tiflis, Özdemir; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2019-09-23Doğruya göre simetri konusunda öğrenci hatalarının incelenmesiBroutin, Menekşe Seden Tapan; Duman, Sefa; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2019-08-26Dönüşüm geometrisi konularının dinamik geometri yazılımlarıyla öğretiminin öğrencilerin öğrenme süreçlerine etkisiBroutin, Menekşe Seden Tapan; Şahin, Gökhan; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2018-07-05Dönüşüm geometrisi öğretiminde dinamik geometri yazılımlarının kullanımının enstrümantal teori açısından incelenmesiBroutin, Menekşe Seden Tapan; Denizli, Zeynep; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2015-08-31İlköğretim matematik öğretmenlerinin ders dokümanı hazırlama süreçlerinin incelenmesiBroutin, Menekşe Seden Tapan; Şahin, Burcu Nur Baştürk; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Öğretmenliği Bilim Dalı.
2014-01-16İşbirlikli öğrenmenin matematik başarısına etkisi ve bu yönteme ilişkin öğrenci görüşleriBroutin, Menekşe Seden Tapan; Gülsar, Ayşegül; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı.
2020-08-28Matematik öğretmenlerinin aday öğretmenken ve meslek hayatları esnasında dokümantal oluşum süreçlerinin incelenmesiBroutin, Menekşe Seden Tapan; Sarıoğlu, Burcu Işık; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitim Anabilim Dalı/ Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2014-06-15Matematiksel nesnelerin yapısı ve temsiller: Klasik semiyotik üçgenin geometri öğretimine yansımalarının analiziUludağ Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü.; Broutin, Menekşe Seden Tapan
2019-08-26Problem çözme strateji eğitimi ve matematiksel problem kurma becerisi arasındaki ilişkinin farklı değişkenler açısından incelenmesiBroutin, Menekşe Seden Tapan; Gencer, Gökçe Kayhan; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2019-06-17Teknoloji destekli öğretim etkinliklerinin 5E modeline göre matematik öğretimine entegrasyonunun değerlendirilmesiBroutin, Menekşe Seden Tapan; Keskin, Murat; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2015Türkiye - Kazakistan ilköğretim 5. sınıf matematik ders kitapları üzerinde karşılaştırmalı bir çalışmaBroutin, Menekşe Seden Tapan; Khalidova, Elionora; Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/İlköğretim Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.
2019-09-24Türkiye'de bulunan üniversitelerde dönüşüm geometrisi üzerine yazılmış lisansüstü tezlerin incelenmesiBroutin, Menekşe Seden Tapan; Selman, Ezgi; Bursa Uludağ Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı/Matematik Eğitimi Bilim Dalı.