Browsing by Author Altıntaş, Murat Hakan

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2018-03-05Akıllı telefonlarla mobil bankacılık uygulaması ve tüketici tatmin analiziAltıntaş, Murat Hakan; Yaşar, İnanç Kadir; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
1995Emlak pazarlaması ve Bursa Bölgesi'nde bir uygulamaAkat, Ömer; Altıntaş, Murat Hakan; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı.
1999Müşteri tatmininden müşteriye değer sağlama analizine doğru bir yapılanma ve bir analiz önerisiAkat, Ömer; Altıntaş, Murat Hakan; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
2004Pazar bölümlendirmesinde tüketici değerlerinin kullanımı ve blue jean sektöründe genç nüfus üzerine bir uygulamaAltıntaş, Murat Hakan; Dülgeroğlu, İsmail; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
2015-07-01Satış gücü organizasyonunun kurgulanması ve yönetimi: Satış yöneticilerinin değerlendirmeleri üzerine nitel bir analizAltıntaş, Murat Hakan; Demirbaş, Esra; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı.
2019-07-09Ukraynalı tüketicilerin Türk giyim perakendeci markalarına yönelik satın alma kararlarını etkileyen faktörlerin incelenmesiAltıntaş, Murat Hakan; Illiashenko, Maryna; Bursa Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/İşletme Tezli Bilim Dalı.
2016-12-08Yeni ürün olarak akıllı evler: Tüketicilerin satın alma niyetlerinin teknoloji kabul modeli çerçevesinde araştırılmasıAltıntaş, Murat Hakan; Bektaş, Emir; Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim Dalı/Pazarlama Bilim Dalı.